ניסיונות חוזרים להסרת לכלוכים קשים מרהיטים וחיפוש ממושך אחר מסמכים הם רק חלק משורה ארוכה של תרחישים נפוצים שקורים במשרד שבעליו לא שומרים על סדר וניקיון. במאמר זה נציג את 4 השלבים הבסיסיים שיובילו לשינוי משמעותי. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות במשרד, כדי שתוכלו להתנהל בו בנוחות מקסימלית?
השלב הראשון: התבוננות
תעצרו לרגע ותתבוננו במרחב שמסביבכם. שכן, ההתבוננות תחשוף בפניכם את האזורים במשרד שדורשים שיפור. חשוב לציין שמדובר בשלב חיוני שיוביל לתכנון מיטבי של סידור המרחב. שימו לב, עליכם לכתוב את כל המידע שנגלה לעיניכם בניסוח קצר וקולע שיוזן בטבלה, לדוגמא:
האזור | הבעיה | |
1 | שולחן העבודה | ניירת מפוזרת במקומות שונים ברחבי השולחן |
2 | מדפים | יש עומס של קלסרים על המדפים או פריטים שאינם מסודרים |
3 | חדר ישיבות | כבלים רבים מפוזרים במרחב |
4 | מטבחון | הצטברות של אבק מעל מכשירי החשמל, לדוגמא:
|
השלב השני: פנייה למומחים בתחום העיצוב
זה הזמן לגלות שהרישום שערכתם בשלב הקודם ישמש את בעל המקצוע שילווה אתכם בהליך. עליכם לקבל את שירותיה של מעצבת משרדים, היות והיא תתאים את הפתרונות הפרקטיים לאזורים הבעייתיים, לדוגמא:
- ניירת מפוזרת: מיון המסמכים בקלסרים חדשים וסריקת חומרים למחשב
- עומס קלסרים על המדף: רכישת ארגוניות או ארון שיחליף את המדף הצר
- כבלים מפוזרים וציוד מיושן: רכישת שולחן משרדי שכולל תעלות לכבלים
נמליץ שלא להתמהמה ולפנות עוד היום למעצבת בעלת ניסיון בתחום, כדי שתוכלו ליהנות מסביבת עבודה אסתטית ונקייה.
השלב השלישי: שדרוג הציוד הקיים
כל משרד צריך לבצע שדרוג של הציוד הקיים אחת לזמן מה, כאשר כדאי לשים דגש על מוצרי חשמל ורהיטים. נסביר שמוצרי חשמל ישנים, עשויים להקשות על העבודה ולפגוע בפרודוקטיביות. לעומת זאת, שימוש במוצרים חדשניים ישפר את חוויית המשתמש של העובד, יעלה את שביעות הרצון של הלקוחות ויחסוך זמן רב. עובדה זו תתגלה בפניכם לאחר שתפנו למומחה שיודע דבר או שניים על עיצוב משרד עורכי דין. שכן, משרדים מסוג זה מבצעים החלפה תדירה של הציוד, כדי לשמור על סביבת עבודה עדכנית ונוחה.
השלב הרביעי: פנייה לחברת ניקיון
הגעתם לשלב האחרון שיוביל לשמירה על רמת ניקיון גבוהה לאורך זמן. כעת, עליכם ליצור קשר עם חברת ניקיון מומלצת שתבצע את עבודות הניקיון תוך שימוש בציוד מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים שיבטיחו תוצאה מושלמת.
מילים אחרונות לסיום
שמירה על סדר וארגון במשרד זה לא עניין של מה בכך. מדובר במשימה יום יומית שמצריכה התבוננות קבועה ועבודה מסביב לשעון, כדי שניתן יהיה להכיר בשינויים הדרושים ולבצע אותם על הצד הטוב ביותר. כעת אתם מכירים ב – 4 השלבים הבסיסיים שיביאו לשינוי, כך שנותר לכם רק ליישם וליהנות ממרחב עבודה נעים ומזמין.